Pages

6 Ocak 2015 Salı

PARA



Bana vurur tokatı
Sert ne kelime! Betim benzim atar, gözlerim yuvalarından fırlar.
Gemiyi çeker azığa, palamarı keser ve atar denize
Parayı çıkarır deste deste
Para! Çil çil, ömrüm billah beni ve arzularımı yaşatacak para!
Bana vurur tokatı! Okkalı!
Anadan babadan
3 yaşımda bedenimi reddettiğim için yediğim tokatı bile bastırır
Yüzümü astırır, ammmmma para ulan para en sarısından
Atatürk’ün en güzel güldüğü 200 tl’likten
Balya balya, odaya sığdıramayacağım türden!
Benim hepsi benim, tüm silleler benim!
Bedenime haddi hesabı olmayacak vurulan tekmeler benim!
Burası benim bölgem! Burası benim darp edildiğim bölgem!
Buradan 10 metre civarına kadar sadece ben öldüresiye dayak yiyebilirim!
Normali 40 bin olan ama indirimle 70 bin dolarlık pansumanı ancak bennn, ben yaptıraabilirim.
Sen de mi istiyorsun?
Biraz çürümeyi sen de hak ediyorsun,
Ver yarısını o zaman ver yarısını üleşelim
Kelle hesabı 3-5 tanesi gecede
Götür yarısını bana pay ettiğin sürece, hiiiç ırgalamaz.
Ne o yedirmiyor musun?
Parrra ulan parra. Düşünme mor papatyayı beyaz sümbülü
Eğer halleşemiyorsak çekil git işine
Helalinden ben gideceğim hesaplıca çamurun dibine!
Tokat da tatlı mı tatlı!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder