Pages

26 Nisan 2014 Cumartesi

ZEYTİN DALINA YAKLAŞAN FİRKATEYNLER





Beklentiden atkı  yaptım doladım boynuma
Cihanı turluyordum hayaller atlasıyla
Köşede bekliyordu histeri, aldım koynuma
Vardı inandığım şeyler ama üzerinde bin bir eller
Doğrunun hakimiyeti saat kaça kadar baki?
Meczup bir insanlık karşımdaki
Koyun değildim ama kırktılar sahi
Umudun yünlerini terbiye niyetiyle bir çırpıda
Ayar tutturamadılar makasta, kestiler etimi
Deriden çıkan kanama dahi çekindi
Azar azar kendini gösterdi, ürkekti
Hararetliydi bilinçleri
Hararetliydi birileri
Doymak bilmezdi kinleri
Muhtelif ve beklenmedik safhalarda
 Harekete geçti hinli dilleri
Sesim ulaştığınca sundum itirazı
Razı gelmedi dünyanın vicdanı
İşleyecekti usulünce hakikat ama olmadı
Dürüstlüğün sadece kanına değil oksijenine dahi girdiler
Koklattılar hakka hukuka eteri, nefesi yetmedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder